Telecom

Tijden veranderen en de manier van telefoneren verandert mee. Zo biedt Flevo ict het VoIP platform. Hierover kunt u bellen over een computernetwerk, zoals internet. U heeft geen analoge (PTSN) of digitale (ISDN) telefoonlijn meer nodig. Dit heeft vele voordelen, zoals schaalbaarheid, flexibiliteit en lagere kosten. Met VoIP (Voice-over-Internet-Protocol) kunt u, naast het gebruikelijke bellen, andere digitale informatie meezenden. U, als gebruiker, kunt telefoongesprekken voeren met elke VoIP-telefoon, vaste lijn of mobiele telefoon. 


VoIP bellen

VoIP heeft veel mogelijkheden. Het biedt nummeridentificatie, gesprek in wachtstand zetten, doorverbinden en aanhouden. Ook kunt u gesprekken aangaan met anderen die een computer of vaste telefoonaansluiting hebben via applicaties als Skype, Yahoo! Messenger, Viber, iCall, Google Talk, enz. U kunt dus via WiFi bellen en sms’en, waardoor u veel geld bespaart.

E-mail, spraak, fax, video-vergaderen en voicemail behoren allemaal tot de mogelijkheden. De verbindingen kunnen zelfs versleuteld worden, zodat uw zakelijke gesprekken moeilijk af te luisteren zijn.

 

Ons VoIP platform biedt u één aanspreekpunt, één contract, één factuur, één helpdesk en één vaste prijs per medewerker per maand. Wij doen dat via KPN ÉÉN. Lekker simpel en overzichtelijk.  

Vraag gerust naar de vele mogelijkheden voor een vrijblijvend advies. We helpen u graag verder.

KPN ÉÉN - Salespresentatie.pdf




Yealink T41S en het Telador Hosted telefonie platform


Telador biedt een persoonlijke eigen telefooncentrale in de Cloud.

  • eenvoudige bediening
  • zelf makkelijk wijzigingen in de configuratie doen, middels slepen en klikken
  • betrouwbaar en kwaliteit
  • Hosted telefonie platform met veel mogelijkheden door standaard bouwblokken.
  • Callcenter, API, koppelingen en vele extra's




De Yealink T41S is het toestel waarbij we kwaliteit en betrouwbaarheid kunnen aantonen bij veel van onze klanten. Gesprekskwaliteit en bediengemak zijn over een lange periode van jaren inmiddels vanzelfsprekend.







2 handen kunnen gebruiken om te typen tijdens het bellen, een must voor een Servicedesk medewerker of een binnendienst functie. Jabra levert al jaren kwaliteit en betrouwbaarheid.






Hosted telefonie, een dienst uit een doos? Toch komen we graag even in contact, onze ervaring leert dat het nodig is om de configuratie door te nemen en om teleurstellingen te voorkomen. De afhankelijkheden van het netwerk zijn groot, en er zijn vaak besparingen te behalen als je er net even iets anders naar kijkt. We kijken graag even met je mee... Maak een afspraak, of bel ons even.






Mobiel kopen, en mobiele abonnementen afsluiten

kan dat? een mobiel toestel kopen of mobiele abonnementen afsluiten bij Flevo ict? Ja, zeker! Wil je als bedrijf je abonnementen voor je mobiele telefonie afsluiten dan kunnen wij dit voor je regelen. We doen dit bij alle providers, en hebben natuurlijk wel een voorkeur. Op basis van onze goede ervaringen met KPN en YES telecom sluiten we veel van onze klanten aan via 1 van deze providers.


De mobiele werkplek 2020, onze ambitie is om in 2020 de gemiddelde werkplek van een kantoor medewerker uit te voeren met een mobiel apparaat. Geen PC of laptop meer? Nee, volgens ons is dat niet meer persé nodig. Een telefoon die verbinding maakt met je scherm, waar je tegen praat, en die je begrijpt. Techniek die al heel dicht bij is. Weten hoe? neem contact met ons op.