Telecom = communicatie + bereikbaar

Tijdens stap 3 ging het over werkplek- en netwerkbeheer en VoiP. Daar willen we graag nog wat meer over vertellen.

Tijden veranderen en de manier van telefoneren verandert mee. Zo biedt Flevo ict het VoIP platform. Hierover kun je bellen over een computernetwerk, zoals internet. Je hebt geen analoge (PTSN) of digitale (ISDN) telefoonlijn meer nodig. Dit heeft vele voordelen, zoals schaalbaarheid, flexibiliteit en lagere kosten. Met VoIP (Voice-over-Internet-Protocol) kun je, naast het gebruikelijke bellen, andere digitale informatie meezenden. Jij, als gebruiker, kunt telefoongesprekken voeren met elke VoIP-telefoon, vaste lijn of mobiele telefoon.

VEEL MOGELIJKHEDEN, SIMPEL EN OVERZICHTELIJK

VoIP heeft veel mogelijkheden. Het biedt nummeridentificatie, gesprek in wachtstand zetten, doorverbinden en aanhouden. Ook kunt je gesprekken aangaan met anderen die een computer of vaste telefoonaansluiting hebben via applicaties als Skype, Yahoo! Messenger, Viber, iCall, Google Talk, enz. Je kunt dus via WiFi bellen en sms’en, waardoor je veel geld bespaart. E-mail, spraak, fax, video-vergaderen en voicemail behoren allemaal tot de mogelijkheden. De verbindingen kunnen zelfs versleuteld worden, zodat jouw zakelijke gesprekken moeilijk af te luisteren zijn.

Ons VoIP platform biedt één aanspreekpunt, één contract, één factuur, één helpdesk en één vaste prijs per medewerker per maand. Wij doen dat via KPN ÉÉN. Lekker simpel en overzichtelijk.  

Vraag gerust naar de vele mogelijkheden voor een vrijblijvend advies. We helpen je graag verder.